tisdag 8 mars 2011

Det är så soligt och varmt ute


att det känns helt overkligt. Höll på att svettas ihjäl under lunchpromenaden trots att jag bara hade min grå luddtröja på mej.


Visst är det härligt och underbart att våren är på väg men inte lika kul att Svante ser ut så här varje gång vi går ut och jag blir tvungen att ställa honom i duschen och spola av ben och mage. Kom förresten på att jag kunde kasta lite snö i nacken på Svante när han dummar sig vid hundmöten. Var hur effektivt som helst och jag undrar ju bara varför jag inte kommit på det tidigare, nu är det ju snart för sent???!!

2 kommentarer:

  1. smart att du kan kasra snö på honom.
    kom nu även på att när enön e borta så kan du kasta mycklar eller något annat brevid honom som skramlar :D

    SvaraRadera
  2. Det ska jag testa när snön är borta. Funkade bra med lite snö när vi mötte en dvärgschnauzer på eftermiddagen och Svante skulle dumma sej.

    SvaraRadera