söndag 3 april 2011

Var är min flock???


Svante verkar ha en extrem flockkänsla. Vet inte om det är karaktäristiskt för nobsar över lag eller om det bara är Svante som har sån flockkänsla. Han gillar inte när någon av oss lämnar lägenheten. Går jag t ex ut för att kasta sopor blir han helt olycklig och surar på dörrmattan. Likadant om jag sticker ut och springer. Samma sak blir det om Micke lämnar lägenheten.
Idag t ex vägrar han ligga på filten i vardagsrummet och tugga på sitt tuggben om inte vi sitter tillsammans alla 3. Så fort Micke eller jag lämnar filten slutar han tugga. 
Bortskämd eller flockkänsla????!!!

4 kommentarer:

  1. Hi hi, flock Svante.

    Jag tror det blir bättre när det blir varmare och ni alla kan vara ute.

    SvaraRadera
  2. Det tror jag oxå, fast flockkänslan kommer han nog alltid att ha!

    SvaraRadera
  3. har svårt att lämna bort teddy då han gör inget annat än piper :S

    SvaraRadera
  4. Men då är ju Teddy precis som Svante. Han piper oxå och ligger vid dörren om vi lämnar bort honom.

    SvaraRadera