lördag 28 maj 2011

Visst är det mysigt att ha hund!

Extra mysigt är det att vara hundägare när dom sover så här skönt i soffan och det är tyst och lugnt. Värre var det när vi kom hem med all tvätt som jag skulle hänga upp ute trots att regnet hängde i luften. Naturligtvis var Svante borta på en ögonblicks sekund. Naturligtvis började det regna för att jag var så envis att jag släpade med mej den blöta tvätten till stugan. Naturligtvis började det regna just som Micke rullade ut grillen eftersom vi hade plockat fram fläskkotletter ur frysen. Naturligtvis tog det extra lång tid att tända grillen bara för att vi var extremt hungriga eftersom klockan blev så mycket. Men nu är vi mätta och belåtna, värmen i stugan har kommit tillbaka, Svante och Hasse sover. Det är tyst, lugnt och fridfullt.

2 kommentarer:

  1. Mysigt när de ligger och man ser att de har det skönt :)
    Förresten kan inte skriva i min blogg då jag inte ens kommer in på sidan som man loggar in på -.-' har en del bilder som jag vill lägga upp.

    SvaraRadera
  2. Men va dumt, har saknat dina uppdateringar. Hoppas det löser sej!

    SvaraRadera