fredag 17 juni 2011

Igår kväll kom sommargästerna!


Jag missade ankomsten eftersom jag stannade kvar i stan, var ute med jobbet.

Gulliga är dom, Kerstin och Gertrud tror jag att dom heter. Får se nu hur det går med Svante och hästhagen. Shettistjejerna är rymningsbenägna så en till ellina har satts upp runt hagen. Ikväll när Micke och jag var ute och eldade brasa hörde vi hur Svante gav upp sitt dödsvrål. Aj aj, nu fick han smaka på elstängslet, tänkte vi och mycket riktigt, tog inte många sekunder förrän världens olyckligaste nobs kom springande med svansen hängande rakt ner och jag tror aldrig vi har haft en sån lugn hund, jo när vi har jagat förstås.

3 kommentarer:

  1. Ojoj, såååå söta då!!! Undra om Svante vågar sig på att smita in till dem fler gånger ;-)

    SvaraRadera
  2. Teddy har också provat på elstängsel. Och det var ingen höjdare.. men nu så går han inte på dem :D

    SvaraRadera