onsdag 21 september 2011

Stressigt blev det idag


men Hasse är cool och nöjd bara balkongdörren är öppen så han kan chilla på sin favoritplats.


försökte mej på att göra lite höstfint men det blev jord över hela köket.


Snälla matte - måste du sitta vid datorn - lek med mig, hitt på nåt!!!!

men husse då - kommer han inte hem nån gång. Försökte lukta efter honom i porten men hittade ingen husselukt.

Fick lov att sticka från jobbet 10.30 eftersom jag var tvungen att ta mej upp till sjukhuset för PK-prov (undrar om det var det sista?). Med min vanliga otur var det jätte mycket folk både i centralreceptionen och inne på labbet. Kom hem sent, slängde i mej lite nyponsoppa, ut och rasta Svante. Stress stress, nu får jag nog ingen parkeringsplats på jobbet varpå jag stresspromenade tillbaka. Fick därmed gå hem och sen ut med Svante direkt. Nu känner jag mej som ett utskitet lingon men det bryr sej inte Svante om, han är pigg som en mört och vill leka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar