tisdag 8 november 2011

I kväll


åt Micke kroppkakor till kvällsmat, det blev en över. Gissa vem som blev glad. Själv satt jag och surade över några rostade med ädelost.


Sen for vi till ICA för att handla. Micke har fått 45-års kris och vill baka matbröd så han fastnade bland mjölhyllorna för att leta efter durumvete. Själv fortsatte jag att skanna varor efter vår matlista men medan jag spanade efter hårschampo/balsam trodde sig Micke se Charlotte Kalla bland brödhyllorna men han är inte helt säker på att det var hon för hon hade munnen stängd så han kunde inte identifiera tänderna.

2 kommentarer:

  1. Det där med tänderna var :o)) !

    SvaraRadera
  2. hmm jag är också inne på att baka bröd.. sen vi flytta till lägenhet så har jag bakat cupkakes, kakor, kladdkaka, muffins och annat onödig sockrit. så bröd är lite mer nyttigare.

    SvaraRadera