fredag 20 januari 2012

Fredags-frossa!

Katten på bordet
 Jaa, jag erkänner. I kväll spårade det ut helt. Började redan på lunchen när jag skulle fixa ett ärende. Då smet jag in på ICA på Bergsgatan och köpte lite lösgodis som jag tryckte i mej i ett nafs innan någon av arbetskamraterna märkte något. Sen kom min gosiga make bort till min arbetsplats med en bit ananaspaj som jag högg in på som en utsvulten varg.

Hunden på bordet
Efter avslutat arbete hade ingen av oss någon lust att laga middag. I stället blev det 3 wienerkorvar var med korvbröd och varsin 3,5:a Carlsberg. Sen dubbel-Dexter, en påse cheeze balls, en påse lantchips och 2 wirre. 

2 kommentarer:

  1. håller med om att de är svårt. mitt socker sug kommer i perioder :S
    springa kan jag inte göra då jag får lätt ont i mitt ena knä så blir cykling för mig även simning.. simningen har det inte blivit av fastän jag har ett badhus ca100m.
    nu så har jag ett enormt tränings sug men vill inte gå till gym och cykeln får stå inne ett tag till :(
    långpromenader med teddy på helgerna eller när man slutat tidigt, vill inte gå ute när det är mörkt.

    SvaraRadera
  2. Knepigt det där, jag har ju oxå problem att springa på grund av artrosen jag fått i höger knä. Cykla sägaren läkarna men det går ju inte att cykla i Sundsvall, finns inga bra cykelrundor här och cykling är inte bra för Svantes patella. Simma går inte eftersom jag har fobi för djupt vatten. Löpningen funkade annars så bra med Svante.

    SvaraRadera