måndag 23 januari 2012

Hoppsan


den här dagen bara försvann.  Full rulle på jobbet. Iväg till ICA för att hämta hem veckans matkassar. Packa upp, laga mat, diska. Iväg upp till Timrå för en timmes hundträning, sen kolla på kökssoffa, rasta Svante och nu sitter jag här vid köksbordet och tokgäspar. Egentligen borde jag hoppa in i duschen men känns som klockan är för mycket och jag gillar inte att krypa ner i sängen med blött hår.
Hundträningen var jätte skoj och timmen försvann snabbt som en avlöning. Svante var riktigt duktig men börjar skälla när han blir uttråkad. Att sitta still någon längre stund vid mattes vänstra sida är inte riktigt hans "cup of tea".

2 kommentarer:

  1. Teddy vill också ha full rulle. Inte länge han klarar av att sitta still och då så börjar han kolla på annat eller puffa på mig. Innan se så vände han sig om eller satte sig bakom mig och börja gräva och tugga gräs, vilket jag fick träna bort på skolan.

    SvaraRadera
  2. Lustigt att Svante gör på exakt samma sätt. Han börjar skälla, hoppar upp mot mej och "stämplar" med framtassarna, vänder sig om helt och ska lukta/slicka på kiss.

    SvaraRadera