torsdag 2 februari 2012

Älskar känslan

Balkongen
 av att ha en nystädad lägenhet. Har just hängt upp tvätten och väntar nu på att Micke ska komma hem från Göteborg. Toksnöar ute och har gjort så hela dagen.

Hasse
 Åkte aldrig hem på lunchen eftersom jag slutade 15.30. Skyndade mej ut med Svante så jag hann aldrig byta om. -13 grader och tajta jeans är ingen bra kombo. Mina lår var knallröda när jag kom hem och jag var tvungen att ta mej en liten whisky för att bli varm.

Svante
Städningen hjälpte också till att få upp värmen. Svante försvann som vanligt in under sängen, det gör han ju alltid när det är städdags.

2 kommentarer:

  1. så kallt har vi med. och så klart skulle ena banan på jobbet gå sönder en halvtimme innan man slutar så fick vara kvar på jobbet lite till. och självklart så var inte maskinen fixad när vi åkte därifrån -.-'
    när jag var ute med teddy så tänkte jag inte på att ta med tass salvan så kom hem med en trebent hund, han frös om tassarna.
    har tagit upp teddys hundbur som jag ska få in i niklas nya bil och självklart så har teddy gått och lagt sig där inne.

    SvaraRadera
  2. Vi stoltserar med -34 grader i morse, det blir inga längre promenader med hundarna denna helg !
    Då är det tur man lärt iaf den ena att gå på bandet...bilder på vår hemsa !

    SvaraRadera