måndag 27 februari 2012

Jävla löptikar!

Snöhundar
Nu fattar jag vad det innebär att vara hanhundsägare och ha en löptik i grannhuset. Fy tusan säger jag bara. Svante höll på att göra oss galna i går kväll när vi kom hem från stugan. Trots att han nyss varit ute så började han vandra fram och tillbaka, stirra på en och småpipa hela tiden.I vanliga fall brukar vi gå ut på sista promenaden vid 21-tiden men jag gav upp och gick ut redan strax för kl 20. Han fräste och var irriterad på Coffy. I natt har han varit jätte jobbig och krafsat och bökat flera gånger för att antingen komma in under mitt täcke eller Mickes. Han kliver över Coffy så Coffy vaknade till och jag fick gå ut kl 5.

2 kommentarer:

  1. Frustrerande! Jag har sagt det förut och säger det igen... TACK OCH LOV att jag tog mitt förnuft till fånga och tog en hane istället för en tik. Löpning här hemma har ju gjort både grabbarna och oss tokiga.

    SvaraRadera
  2. Jaa, verkligen tur att du ändrade dej! Annars hade du nog fått skicka bort tiken.

    SvaraRadera