lördag 31 mars 2012

Bakslag!

Kocken
 Micke lagar frukost!

Frukosten
 Dexter-frukost - det var ett tag sen nu. Stekta ägg, bräckt skinka, pressad blodgrape och tabasco.

Bakslaget
 Bakslag 1. Igår kväll började det toksnöa. Vi gick långpromenad, hundarna blev som nytvättade och vi fick titta på Let´s Dance i lugn och ro. Så här såg det ut i morse. Snön ligger fortfarande kvar så jag tror inte det blir någon cykling tyvärr. Alldeles för isigt på vägarna, inte blir det nån tur till stugan heller eftersom vi satt på sommardäck på bilen.

Sugen
Coffy är bra sugen!

2 kommentarer:

  1. Trist med bakslag. Här är vädret dock helt underbart för tillfället, precis som jag vill ha det. Är tillsammans med hela familjen och njuter denna helg då vi firar min styvpappa som fyllt 60 :-) Stackare, hoppas de kommer fram till vad dina besvär beror på. Styrkekram!

    SvaraRadera
  2. Ja bakslag är tråkigt. Jag misstänker väl själv att mina besvär är sk "tantbesvär" typ klimakteriet. Tråkigt eftersom de besvären tydligen kan hålla på hur länge som helst.

    SvaraRadera