onsdag 7 mars 2012

Nappträning!

Spana in napp
 Coffy är väldigt fascinerad av Lea och hennes nappar.

Bäbisnobs
Så fort han får chansen passar han på att sno åt sej en napp. Ser ganska så gulligt ut. Undrar om man kanske skulle kunna få sova lite längre på morgnarna om han fick ha napp i sängen. Är jäkligt less på att behöva bli väckt runt 03.30 varje morgon. Även fast Micke går upp och går ut så vaknar ju även jag och har jätte svårt att somna om, extra svårt eftersom Coffy sen ska ligga på mitt huvud och smågosa med mitt hår när dom kommer tillbaka. Då har redan Svante krupit ner under mitt täcke och ska ligga mot min rumpa varpå jag nära på svettas ihjäl.

Tycker vi har försökt det mesta, ta bort vattenskålen, inte få tugga tuggben och gå ut och kissa innan vi kryper ner i sängen för natten. Ändå blir han kissnödig.

2 kommentarer:

  1. Så söt han är!
    Ja hundar är väl olika. Kommer säkert en kväll då han sover längre. Men bra är väl att han säger till att han vill ut och kissar inte inne.
    Minns inte att jag hade de problemet med Teddy förutom att han kissa inne de första 2-3 veckorna och att han ville inte ligga i hans säng utan skulle ligga vid min mage.

    SvaraRadera
  2. Nja han säger väl inte direkt till, vi vaknar av att han ligger och gnäller och mojsar runt i sängen!

    SvaraRadera