tisdag 13 mars 2012

Smygfotade nobspojkarna!

Smygfoto
Hi hi, lyckades smygfota nobspojkarna utan att Svante flyttade på sig trots att jag såg att han öppnade sina ögon. Är så glad när jag ser att de ligger tätt tillsammans och sover. Själv har jag aptråkigt och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ute stormar det som tusan. Gick ut med bägge hundarna samtidigt i morse. Coffy var lite krånglig och var inte riktigt med på noterna. Tror inte att han gillar blåsten riktigt men vi lyckades ta oss fram hela rundan och Svante flippade inte ut trots att blondinen med bordercollien som Svante hatar var oss hack i häl. Blev riktigt stolt att han kunde sköta sig för en gångs skull.

Nu blev det ju inte så att jag hann skjutsa Micke till jobbet, vi sov för länge eftersom jag var ut och kissade Coffy kl 4 och Micke hade dejt med en Relacom-tekniker 7.15 så idag har jag ingen bil hemma. Kanske lika bra, verkar ju ligga nerfallna träd lite överallt på grund av blåsten och jag vet inte om jag hade vågat köra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar