torsdag 26 april 2012

Biffen & Bananen!

Biffem & Bananen
Så hette en serietidning som jag minns att min pappa tyckte om att läsa när jag var liten. Nu när Coffy gått om Svante både när det gäller vikt och mankhöjd så tyckte jag att nobspojkarna såg ut som en biff och en banan på promenaden efter jobbet.
Micke jobbade hemma idag så jag tog cykeln i morse eftersom han behövde bilen för att kunna åka och köpa hundmat på lunchen. Regnigt, dimmigt och kallt har det varit hela dagen. 
Hade felanmält min dator så i morse när jag kom låg det en ny dator på skrivbordet så den kopplade jag in när det hade dykt upp lite mer folk så det inte märktes så mycket att jag gick ur telefonkön.
Biffen försökte förresten nyss jucka mot mitt ena ben när jag stod i vardagsrummet och pratade med Micke. Vaa, ja jag säger ju att han är ett monster, jucka mot mattes ben vid dryga 4,5 månaders ålder. Sånt accepterar jag NOT. Han gjorde även en till "Hasse-sak" , försökte dricka vatten ur mitt vattenglas som jag glömt kvar på köksbordet.

1 kommentar:

  1. Men Coffy då! De kan verkligen det mesta fast de är så unga.

    SvaraRadera