måndag 2 juli 2012

Det brummar!

Gräva Gräva
Nu brummar det och grävs för fullt här ute i Hassel. Fiberkabel ska dras hela vägen från Hassela till Lucksta. Vi hann precis anmäla oss i sista stund så nu kommer vi också med på tåget. Inte fy skam att få fiber i huset på landet.

Trött-Coffy
 Stack in till stan på förmiddagen och började packa en massa inför flytten. Hundarna fick vara kvar i hundgården men när vi kom hem igen fick de vara ute och rejsa och det gjorde de med besked. Coffy var så trött att han låg och åt sin kvällsmat.

Knottigt
Efter kvällsmat och diskning bestämde jag mej för att ta en cykelrunda. Kom ju liksom helt av mig med cyklingen på grund av en mängd olika saker. Efter cykeltur och dusch gick Coffy och jag ner till stranden och där blev vi nästan uppätna av knotten som är som vansinniga nu.

1 kommentar:

  1. Fiber är bra, det ska de dra här också pratas det om.
    Knott & mygg är verkligen hemska i år :-( Skönt med cyklingen. Jag var ut och sprang på fm och nu under dan har jag klippt gräset :-)

    SvaraRadera