söndag 15 juli 2012

Svante skällde

rävunge
 som en tok för en stund sedan medan jag och Coffy dansade till Berth-Idoff´s. Kollade vad som stod på och såg den här lilla filuren ute på gräsmattan.

undersöka
 Naturligtvis var den apgullig och inte blev det bättre av att jag såg att ena bakbenet verkade skadat. Skulle väl kanske ha skjutit den men istället började jag byta kameraobjektiv och under tiden försvann den.

lukta
 Vi är ganska så slutkörda nu, Micke och jag efter denna monsterflytt. Det här har varit den mest underliga semester jag varit med om tror jag. Fattar inte hur jag ska orka börja jobba igen. Är inte utvilad för 5 öre. Satt som helt apatisk igår kväll och kollade på "Victoriadagen" på TV. Tog mej sedan knappt nerför trappan när det var dags för kvällstandborstning.

tassa iväg
Micke har nu målat taket i den blivande klädkammaren två gånger så hela huset stinker av oljefärg och man känner sig groggy av lukten men jäklars vad fint det blir.

1 kommentar:

  1. Tackar så mycket!
    Jo vi fick åka in och göra kejsarsnitt då en valp satt fast.
    Men alla 5 är pigga och mår bra! :-) Jo det verkar bli mycket tikar nu men det varierar nog.
    Skönt att flytten är avklarad men trist att inte vara utvilad inför jobbet.

    SvaraRadera