tisdag 7 augusti 2012

Nya Astron!

Frihetsgubben
 Stannade till vid ICA Matfors på vägen hem och handlade eftersom Micke skulle hämta ut paketet med nya Garmin Astron som ska bli Coffys.

Fundera
 Både husse och hund tycker att det är spännande att se vad som var i paketet.

Coffys pejl
 Fint orange halsband så Coffy kommer synas bra i skogen.

Sätt på mej pejlen då!
 Coffy ville prova halsbandet direkt och fara ut i skogen men husse vill hjälpa till att gräva ikväll eftersom vi får vägen dikad och vår fiberkabel ska ner i diket.

Inlagd gurka
 Ägnade mig i stället å inläggning av gurka. Sen har jag klippt våra gräsmattor eftersom det är uppehåll i kväll och det var hyfsat torrt i gräset.

Nostalgi
Pratade violtabletter på morgonfikat så jag kunde inte låta bli att köpa den här asken när jag kikade in på Rummet en stund efter att ha varit hos Specsavers och fått mina glasögonbågar fixade. Hade lessnat på att glasögonen hela tiden åker fram på näsan och att dom gled hit och dit så jag blev yr i skallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar