onsdag 1 augusti 2012

Var är Coffy?

Borta
Så är det hela tiden. Vips är den rackaren på vift. Har just kommit hem från kvällspromenaden som blev allt annat än en succé. Tänkte försöka att ta mej runt till vårt hus genom skogen vid sidan av stora vägen men misslyckades när jag hamnade med två vilda hundar i koppel mitt i ett kärr och gick lite vilse. Trampade ner och fastnade med ena foten i ett hål, öronen är svullna av alla myggbett och jag har ett fett vansinnigt värkande märke på baksidan av höger lår där jag förmodligen blev stungen av en geting.
Nu har jag i alla fall duschat av mej svetten och satt på mej pyjamas. Hundarna är tysta och lugna, skönt! Bara bettet på låret som värker.

1 kommentar:

  1. Usch & fy för getingar, jag avskyr dem. Hoppas det inte värker lika mycket nu. Här hade vi åska & regn med inte så våldsamt som hos er.

    SvaraRadera