måndag 12 november 2012

Artrosskolan del 2

Tjejtrampet 2005
Så var det dags igen för artrosskolan. Lite roligare var det denna gång men att hålla på med en massa "böjaknänaövningar" känns ganska tråkigt. Men jag blev full iskratt när tanterna började vifta med sina högkostnadskort och jämföra stämplar. Å vad jag saknar löpningen och cyklingen. Försöker peppa mig själv med bilden från tjejtrampet 2005. Cyklade för tredje året i rad, men första året med Judas Priest "Turbo Lover" i öronen.
Måste komma ihåg att köpa hem Alvedon mot knäsmärtan!

Novemberkaktus
 Medans jag väntade på att bli upphämtad av Micke och Coffy så gick jag in på Matfors Trädgård. Kom ut därifrån med 2 nya blommor. Kände att jag ville ha några med lite färg mot alla gröna växter vi har.
Begonia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar