onsdag 14 november 2012

Cesar!

Cesar Millan
Tänkte jag att jag skulle försöka gå med Coffy som jag har sett att Cesar går med hundarna han tränar i sitt program på TV. Ser så lätt ut och hundarna går snällt lite bakom utan att dra eller hitta på några andra konstigheter. Nu ska jag vara flockledare och ha positiv energi.
Hade laddat ordentligt med ris och ugnsgratinerad kassler. Disken var fixad och Coffy fick sig en rejäl lekomgång alá dragkamp med ett av mina gamla skärp.
Tjena vad bra det gick. Inte fan funkade det heller. Coffy drog som vanligt besinningslöst så fort han fick spår av nåt. Inte vet man vad det är heller så becksvart som det är överallt.
Begriper inte varför det ser så lätt ut när andra tränar hundar. Jag misslyckas med alla hundar, jag borde nog inte ha hund över huvud taget.

Vicki 1994
T o m Vicki var väldigt dragig under sin livstid och när hon växte upp blev hon en riktig surtik som blev vansinnig när hon mötte andra tikar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar