fredag 16 november 2012

Fredagsmorgonmys!

Gosa
 Är hemma idag, tog flexledigt helt enkelt. Även fast jag inte fick sova något längre på morgonen och natten har varit jobbigt så känns det bra. Coffy och jag passade på att gosa lite framför vedspisen när Micke hade åkt iväg till jobbet.
Bita
 Går inte att gosa någon längre stund, efter några sekunder måste Coffy som vanligt börja "munna" och bitas. Ja ja men han är allt bra go ändå. Var iväg på artrosskolan igår, nu var det dags för genomgång av grundträningsövningarna och det gick väl skapligt bra men jag höll på att somna på bussen dit flera gånger. Begriper inte varför jag är så trött. Köpte en tub Berocca på apoteket för att se om jag blir piggare. 
Somnade ju på soffan senare på kvällen när jag skulle kolla på Mitt i Naturen. Kanske är det smärtan i nacken/skuldran och knäna som gör mig så trött.
Chilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar