måndag 19 november 2012

Mr C!!!

Redan 04.10 vaknade jag av att Mr C ville gå ut. Jag trodde att han bara var kissnödig och vacklade ut i mörka natten iklädd Foppa-tofflor och pyjamas. Passade sen på att kissa själv men när jag satt på toa och pinkade som bäst utbröt stora paniken. Coffy rusade fram och tillbaka, mellan mig, toan och ytterdörren. Han försökte t o m öppna ytterdörren själv.

Fan också tänkte jag, nu är han bajsnödig för att han inte bajsade igår kväll. Det är så himla typiskt honom när vi har varit iväg och jagat. Då blir allt upp och ner. Mycket riktigt, han var jätte bajsnödig och jag klarvaken. Kunde absolut inte somna om när jag väl var tillbaka i sängen igen.




Inte blev humöret bättre av att besöka artrosskolan. Bara jämmer och elände och de två representanterna som kom från Reumatikerförbundet var bland de mest deprimerande personer jag träffat på. Trodde det skulle bli lite roligt och intressant men nix bara jämmer och elände och man kände sig sjukare och närmare döden än någonsin.


Då blev jag bra mycket piggare och gladare av att komma hem till Mr C och busa med honom medans Micke lagade kycklingsoppa enligt Hellen Bellens recept.
Tror faktiskt att jag älskar Mr C ganska så mycket ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar