måndag 5 november 2012

Sudden!

Tända spisen
 Coffy vill gärna vara med där det händer saker och ting. Som när man ska tända i vedspisen. Det är väldigt spännande, då måste man vara med och kolla.
Mitt busskort
 Invigde mitt första busskort ever i Sundsvall idag när det var dags för första lektionen på "Artrosskolan". En smått märklig upplevelse där vi alla skulle sitta som på ett AA-möte, tala om vad vi hette och om vi hade artros i knät eller i höften.
Sudden
Flera av deltagarna gick genast igång och började berätta om sina besvär nästan som att det blir en tävling. Konstigt. Även om jag har jätte ont i mitt knä och kan vara ganska så ledsen för det ibland och känna mej deppig över att jag inte kan göra saker som jag kunde tidigare har jag ingen lust att älta det hela tiden. Har t ex heller ingen lust att uppdatera min FB-status varje gång jag har ont i knät. Ja ja, vi får se vad det här kommer att ge när vi får komma igång med själva träningen. Det känns spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar