fredag 28 december 2012

Jetlag!

Flaskan i köket
 Kan man drabbas av jetlag bara av att fara till Kungsängen. Jag tror tamejtusan det. Har känt mig helt slut idag. Orkeslös liksom, nästan sjuk. Känns ju inte så där jätte kul när man äntligen är ledig och skulle vilja hitta på en massa roliga saker.
Småtomtarna
 Termometern har bara visat 0 grader och det har blåst rejält. Vaknade tidigt av att Coffy sprang fram och tillbaka och tittade ut genom fönstren. Blåsten verkade oroa honom och eftersom det var mörkt så kunde han ju inget se. Micke var gullig och klev upp idag så jag fick ligga kvar. Kändes väldigt lyxigt faktiskt.
Sur-kissen
 Har lekt lite med kameran, tvättat hundfiltar och sen inte gjort så mycket mer.
Coffy poserar
 Jo jag försökte ta lite bilder på Coffy när han skulle stå i lite fin utställningsposé men det gick inget vidare. Han skulle bara hoppa och bita i kopplet och jag fick inte till vitbalansen. Svårt när det är snö ute.
Andra hållet
Tänkte också leta efter bilder till min årskrönika över året som varit men jag blev för lessen när jag såg en massa bilder på Svante och Hasse så jag tror helt enkelt att jag skiter i att göra någon årskrönika i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar