lördag 22 december 2012

Träbröllop!

Fin-kåsan
 Idag är det 5 år sen vi gifte oss och Micke överraskade mig med en liten present i morse. Eftersom vi firar "träbröllop" så var presenten gjord av trä. Jag blev jätte glad eftersom jag hur länge som helst har önskat mig en träkåsa.
Rött
Och nu passar det ju perfekt att plocka fram de här fina träbägarna som jag fick av Marcus och Anna i somras. SKÅL!

Vad är nu på gång?
 Men vad pysslar den här krabaten med nu då. Aldrig får man en lugn stund.
Jaha ett tuggben
Jaha, ett tuggben hade hamnat bakom soffan. Inte för att jag begriper hur det gått till. Vi har städat hela förmiddagen och då drog Micke fram soffan och dammsög bakom den. När vi hade städat färdigt gick vi ut och skottade. Medan jag skottade i hundgården och Micke gårdsplanen passade Coffy på att rymma lite. Han var nog borta minst 1 1/2 timme. Micke tog på sig skidorna, skidade upp i skogen efter Coffys spår. Förmodligen spårade han räv. Hux flux dök han upp framför mig när jag for runt med sparken och blåste i min visselpipa. Det går helt enkelt inte att ha Coffy lös, han har alldeles för mycket jakt i sig. Trodde att snön skulle hindra honom, men 61 cm snödjup är inget för en Coff. Han var inte ens trött när han kom hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar