torsdag 31 januari 2013

Förtroendefullt samarbete!

Snöväder i Söråker
 Två dagar har jag tillbringat med några av mina arbetskamrater på herrgården ute i Söråker.
Söråkers Herrgård
 En fin gammal byggnad.
Kurslokal
 Tufft program - från tidiga morgon till sena kvällen skulle vi lära känna oss själva, varandra och förbättra vårt samarbete. Och så blev det naturligtvis en hel del LEAN.
Sov gott
 Här sov jag gott! Somnade knall och fall strax efter kl 22. Inget partajande.
Hermelinspår
Vid frukosten råkade jag titta ut genom fönstret och fick till min stora förvåning och förtjusning se en liten hermelin fara omkring ute på terassen. Kameran låg kvar i ryggsäcken på rummet så det blev ingen bild av den lilla krabaten, bara av spåren som var precis under mitt rumsfönster. Nu är det skönt att vara hemma i Västerbränslan med Micke och Coffy igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar