fredag 18 januari 2013

Kärringdricka!

Tantigt
Är man kärring så är man så jag tyckte att det var lika bra att slå till på en liten flaska när jag ändå skulle in på systemet. Men jag har inte smakat något ännu, det blev en liten "förematenfredagswhisky" när vi äntligen kom hem.
Blev ju liksom lite rörigt idag när  vi vaknade upp till -26 grader ute och +16 grader inne. Kändes inte bra att lämna Coffy i hundgården så han fick följa med i bilen in till stan. Micke hämtade sin dator och sedan åkte han och Coffy hem igen.
Jag stämplade ut på friskvård 15.30 och då stod Micke med bilen på parkeringen utanför jobbet och väntade. Av friskvården blev det inte mycket istället fick vi åka E14 fram och tillbaka 2 gånger eftersom svärmor ringde och sa att hon tappat sina dörrnycklar sen visade det sig att nycklarna inte alls var borta så vi hade vänt om helt i onödan.
Nu har jag åkt spark med Coffy springade bredvid, var ute nästan en timme men han springer bara fram och tillbaka till ytterdörren och piper. Dumma jag skulle aldrig ha sparkat mig upp till Västergård, nu fick han ju smak på tik-kiss igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar