tisdag 12 februari 2013

Tantigt!

Streptocarpus
 Eftersom jag är tant, farmor och bor i ett hus på landet tyckte jag att det nu var dags att ta steget fullt ut och köpte raskt 2 st streptocarpus hos Matfors blommor när vi stannade till lite snabbt för att köpa hem blomjord. Det är ju dags för årets höjdpunkt. Omplantering av blommor - jag bävar.......!!
Cirkus
Blir ingen omplantering i kväll i alla fall för ikväll är det Cirkus Coffy och jag har nåt helvetiskt, jävulusiskt ont i vänster sida igen, precis vid bröstkorgens slut. Sov knappt något i natt. Kände att det var nåt konstigt redan i söndags morse sen har det eskalerat. Förmodligen blivit värre av alla skottning och att man nu måste kasta snön så högt upp på grund av snödjupet samt allt jobb med att försöka skotta snön från hundgården över väggsektionerna. Vet inte om jag kan ha brutit upp revbenet igen när vi välte med skotern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar