onsdag 27 februari 2013

Vilket skämt!

Slita
 I höstas skickade jag efter en leksak till Coffy. Extreme står det på den och den tillhörde kategorin extremt tåliga leksaker. Vilket skämt säger jag bara! Inte står den emot en energisk nobsattack.
Dra
Dyr som tusan och nu består den bara av slamsor. Har lekt med leksaken med Coffy under uppsikt men nu gick jag en trappa upp för att tända på övervåningen och bädda sängarna lite snabbt. Vips var det bara slamsor av Extreme-leksaken.


Så här ser det ut på film.

---------------------------------------------------------------------
För övrigt har det varit en rätt konstig dag. Vaknade i morse av ett märkligt ljud och när jag slog upp ögonen var det fortfarande mörkt. Såg inte vad klockan var heller när jag tittade upp i taket så jag förstod genast att det var strömavbrott. Micke och jag yrade runt som 2 förvirrade möss i mörkret och försökte göra oss i ordning för att åka till jobbet. Inget kaffe fick vi, jag tände ljus och fotogenlampan. Coffy tyckte att allt var lite märkligt och ville gå ut på stört.
Under dagen fick vi det ena driftstörnings-SMS:et efter det andra. Ena stunden var det löst nästa inte. I alla fall var det fortfarande strömlöst i huset när vi kom hem från jobbet. Micke började elda i vedspisen och jag gick ut med Coffy.
Strömmen kom tillbaka kanske 30 minuter sen försvann den igen så då passade vi på att ha lite party med vin, starköl, tekakor, jordnötter och ostkrokar. Genast blev det lite roligare.
Nu är strömmen tillbaka igen och vi har även fått tillbaka internet. Skål på det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar