fredag 1 mars 2013

Tjatig!

Gråspett
 Med risk att bli tjatig, så kommer här ännu en bild på mitt favorit Gråspett. Han dök upp i eftermiddag när Micke och Coffy gått iväg på promenad och jag höll på att packa upp varorna i matkassarna. Tycker att han är så jätte fin och han blir ännu finare i solljuset.
Bokpaket
På vägen hem från jobbade stannade vi till så jag kunde hämta ut mitt bokpaket som kom igår till utgivningsstället.
Känner mig ganska så trött i kväll och har gjort det hela dagen. Gick inte så bra med Coffy i buren i natt. Vi stoppade in honom direkt när vi kröp i säng för natten. Kom våldsamma och högljudda protester. Lyckades somna till men när det kom nya protester vid 1-snåret fick jag spel, slet med mig täcket, smällde igen sovrumsdörren och rusade ner till rummet bortanför köket och la mej på soffan. Hade svårt att somna och sov sen inget vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar