tisdag 9 april 2013

Bra start!

Coffy-pojken med tjäderspår i bakgrunden
 I morse kändes det riktigt eländigt när klockradion drog igång. Jag har sovit uruselt i natt, hade legat vaken sen halv 4 och måste ha somnat precis som radion började spela. Gick trögt att komma i ordning men när jag sen rastade Coffy innan det var dags att åka till jobbet vände det om helt. Minsann hörde jag inte några orrtuppar som bubblade sådär småvårmysigt på morgonkvisten. Riktig humörhöjare för både mig och Coffy. Även Micke blev glad för han hade också hört orrarna när han stod i hundgården med mat- och vattenskålarna.
Mera sånt här
Kände mig riktigt trött när vi åkte hem och även resten av kvällen men när Coffy och jag gick upp i skogen och möttes av såna här fina spår då blir man riktigt pigg och glad. Coffy lät sin iver och glädje ljuda över hela nejden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar