onsdag 10 april 2013

Envis!

Låtsas spana - i ena fönstret
 Ja vad säger man om detta. Jag gör helt enkelt vad som helst bara jag för en lugn stund.
å sen det andra fönstret
 Vet inte vad som har hänt men redan i morse kände jag att det var något skumt med ryggen när jag och Coffy var ute på morgonrundan. Vi lyssnade på orrtupparna igen som kuttrade långt upp ovanför berget. Hörde första ringduvan ropa "du tog min skog du" som min mamma alltid brukar säga.
Hindra
 På jobbet kände jag att jag fick mer och mer ont i ryggen och till sist kunde jag knappt gå. Som om det inte räcker med mitt satans knä. Kanske tog jag ut mej på promenaden upp i skogen i går kväll eller så blev jag kall. Det är ju så jävla kallt vareviga morgon - 13 grader. På baksidan av knät har det nu börjat byggas upp en tennisboll igen så det känns tjockt och konstigt och som om jag hade ett skruvstäd fastspänt över knät. Jag tror jag blir galen. Har legat i omgångar på spikmattan men det verkar inte hjälpa.
Jag har inte gjort nåt
Har inte tid med detta nu. Micke håller ju på att jobba halvt ihjäl sig med telefoniomläggningen för KC så jag behöver ju ta hand om Coffy.
Tänkte "ja han får väl ligga på köksbordet bredvid mig en stund, det är ju mysigt när han är lugn och gosig". Men si det gick inte. Coffy hade en massa åsikter och ville t o m vara med och skriva så då åkte han ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar