söndag 14 april 2013

Solig söndag!

Morgon-ekorre
 I natt var ingen bra natt, har vaknat flera gånger och svettats som en idiot. Var så glad att det lugnat ner sig med svettningarna men sen jag började äta Panodil Forte har dom kommit tillbaka. Är det en biverkning månntro. Känns som att jag precis hade somnat om närjag blev väckt av att Coffy krafsade mig i huvudet.
Dubbel-korre
 Micke kom upp med en kopp nybryggt kaffe och då sprang Coffy med upp.Han
 skulle iväg tidigt och angla med Kalle medans jag och Coffy skulle vara kvar hemma.
Korr-span
 Coffy protesterade i högan sky och inte blev det bättre av att det var tre st ekorrar utanför. Jag kroknade till sist och satte ut Coffy i hundgården.  Tog en cykeltur innan jag duschade.
Trädfällning
 Efter lunchen åkte den stora björken bakom garaget. Det var rätt vind idag  så Micke bestämde sig direkt.
Jobb
 Men huuvva vad med jobb vi har framför oss nu med vedklyvning och risbränning.
Det våras
 Men våren kommer närmare och närmare, det bara är så.
Stall-lykta
 En av våra fina stall-lyktor som vi snart kan släcka om nätterna.
Coffy på kökssoffan
Fin-pojken vår gillar att ligga på kökssoffan som nu har blivit en hallsoffa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar