tisdag 7 maj 2013

Bara tok!

För ett år sedan
Känner mej otroligt trött, har mest bara blivit en massa tok idag. Inte just orkat göra något ikväll. Jo, sett ännu ett avsnitt av Vikings förstås. Var just ut med Coffy för sista kvällskissen när jag hörde något som knorpade och knispade. Stannade till och försökte lyssna. Hörde jag verkligen rätt. När Coffy äntligen kom till skott och kissade vände jag om. Precis när jag stod mitt på gräsmattan hörde jag det knorpande och knispande ljudet igen och då plötsligt flyger det en morkulla precis över taket på vårt hus och passerar björkarna i backen ner mot lägdan. 
Så himla kul, är ju lite lessen att jag inte får höra storspoven längre eller se bävrarna simma förbi på kvällarna men en morkulla duger rätt bra.
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar