onsdag 22 maj 2013

Gudskelov!

Kvällsmys i regnvädret
 Tack och lov! Jourläkaren igår lyckades pricka in tillräckligt många hål i halsbölden mellan mina kväljningar så idag har den krympt till en betydligt mindre storlek. Läkaren jag träffade idag sa att han inte behövde sticka något mer men att jag måste hålla stenkoll eftersom den kan börja växa igen om jag har otur. Firade med en TipTop från sjukhuskiosken innan vi for hem.
Kändes urlyxigt efter att ha levt på blåbärs/nyponsoppa och några smörgåsrån i flera dagar.

Rörigt
Annars har det faktiskt varit uppehåll i dag men sedan kanske en timme har regnet vräkt ner. Myser i skenet av fotogenlampa och ljudet av Coffy som tuggar på ett ben. Känns tryggt att Micke är hemma hos mig igen. Fy 17 vad rädd och ensam jag kände mig häromnatten när det var som värst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar