torsdag 13 juni 2013

Nobsvård!

Päls i massor
 I kväll är Coffy och jag själva  hemma. Regnet vräker ner, det är iskallt inne och jag får inte elda i vedspisen eftersom skorstenen är inplastad. Försöker hålla mig varm genom att idka lite nobsvård.

Tittar ut på misären
 Medan jag plockar fram grejjer står Coffy på bordet och spanar ut över eländet.

Åsikter
 Coffy har genast en massa synpunkter och åsikter om det här med borstning och kloklippning. Han skäller och han bits, han biter inte lite utan han biter HÅRT. Så nu är vi ganska så osams Coffy och jag. Inte helt ovanligt, vi har ganska ofta olika åsikter. Som det här med juckandet t ex. Nu när inte husse är hemma tror han att det är fritt fram att jucka mot mig hur mycket som helst.

Nosa
Lyckades klippa klorna på baktassarna men klorna på framtassarna får vänta tills Micke är med och vi kan göra som vi brukar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar