måndag 15 juli 2013

Efter regnet ......!

kommer solsken
Så brukar det ju heta och nog kikar solen fram efter den våldsamma regnskuren som startade när vi kom hem. Och det var inte bara regnet som startade. I morse upptäckte jag att det var blött på golvet och jag lokaliserade att vattnet verkade komma någonstans under kommoden som handfatet vilar på. 
Micke stängde av vattnet via en ballofix. 
När vi kom hem klev jag i något blött när jag gick in i badrummet, upptäckte då till min stora förfäran att det nu läckt jätte mycket från ett nytt ställe.
Blev helt matt och Coffy skällde värre än någonsin för att han märkte att vi var lite upprörda och inte brydde oss om honom.
Suck nu vet jag inte hur vi ska få ordning på detta och tills vidare är varmvattnet till handfatet avstängt.
Alltid ska det vara något jäkla skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar