onsdag 31 juli 2013

Moses i vattnet!

Prislappsborttagare
 Har sedan en tid tillbaka varit sugen på en tvättkorg som jag kan bära ut tvätten i istället för att knöla ner den i en gammal ICA-självskanningskasse när jag ska hänga tvätten ute.

Jo den ska bort
 Spatserade ner på stan på lunchen och fick för mig att jag skulle titta in hos Myrorna. Där fanns massor av smått och gott och javisst en tvättkorg till mig för hela 80 spänn.

Hmm
 Coffy ville genast kolla in mitt nya inköp och naturligtvis ville han hjälpa till att ta bort prislappen.

Skämmas
 Sen tyckte Micke att vi kunde leka att Coffy var "Moses i vassen" men Coffy var inte lika sugen på den leken.

Spana
Så jag stoppade in Coffy i bilen istället och for bort till Hassel, parkerade bilen och traskade upp med Coffy till Nortjärn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar