torsdag 19 september 2013

Ösregn!

Vicki och Farouk
Nu har regnet vräkt ner i två dagar och vi har en hund som är helt spattig. Skäller så man blir helt döv. Å vad jag önskar att Coffy var lite mer som Vicki. Tänk om jag hade tagit jägarexamen och fått jaga i Kungsängen medan hon levde, då hade jag nog fått skjuta många fasaner för hon var expert på att stöta upp dem på de stora fälten vid livgardet.

Nu får jag förmodligen snart skaffa hörapparat för jag tror jag blir döv av Coffys höga skall.
Igår kväll åkte buren fram och in i den åkte Coffy. I förrgår natt skulle han ut igen vid halv 1-tiden och då höll jag nästan på att strypa honom så arg blev jag över att behöva gå ut i kolsvarta natten och spöregnet. I december fyller han ju två år och han ska INTE behöva ränna ut på natten.
Var så trött när jag åkte hem från jobbet att jag glömde byta glasögon och åkte hem med terminalglasögonen. Somnade sen på sängen vid 20-tiden med alla kläder på och utan att borsta tänderna.
Idag var det Mickes tur att vara trött, han åkte ifrån sin telefon så den ligger kvar på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar