torsdag 21 november 2013

Att gå på toa!

Sittproblem
 Att gå på toa när man har gjort en knäprotesoperation är inte  det lättaste när det inte går att sitta ordentligt med benen. Inte gör det saken bättre heller av att magen slutade fungera av all stark medicin.

Julstämning
Men kryckorna är fina i alla fall, ger nästan lite julstämning så här på kvällskvisten. Annars har det inte hänt något särskilt idag. Sov urpissigt i natt, vaknade av värk och av möss som gnagde nåt vansinnigt ovanför sovrumstaket.

Inga besök av några roliga djur som jag skulle ha kunnat fota, vid fågelmatningsstationen har det varit full fart på ekorrarna, talgoxarna, blåmesarna, domherrarna, grönfinkarna, talltitorna mm men dom har jag ju redan fotat så många gånger.

Nu väntar jag på att klockan ska bli 7 så jag kan gå upp och slå på TV:n och titta på Djurakuten, sen blir det Mitt i Naturen där det ikväll ska handla om tjädrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar