onsdag 6 november 2013

Det stora matslaget!

Saxon, Kajsa B och Kim Björklund
 Tog mig upp på övervåningen igår kväll för att se programmet "Det stora matslaget" på SVT1. Hade nåtts av rykten att en av medlemmarna i nobsgruppen på Facebook skulle dyka upp i programmet. Kanske man får chans att se en nobs i TV tänkte jag och det vill man ju inte missa.
Inte blev det så mycket nobs som jag hade hoppats på men lyckades i alla fall se några snabba snuttar på Saxon. Tydligen hade TV-teamet filmat mer men detta hade man klippt bort tråkigt nog.
Naturligtvis hejade jag och Micke på Kajsa och Avaträsk och vi blev jätte glada när de vann och gick vidare. För övrigt att ganska trevligt och underhållande matlagningsprogram som jag annars tycker att det är för mycket av på TV. Hungriga som tusan blev vi också när vi såg allt gott som tillagades.

Förfärlig
Idag är det värre med aptiten, känner mig inget hungrig alls. Är trött, frusen och illamående. Känner mig illa till mods på något vis. Ändå är vädret bättre och dimman borta idag. Sov dåligt i natt också, vaknade massor av gånger. Försöker kämpa på med träningsövningarna men det gör ont och jag har ingen inspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar