söndag 17 november 2013

Efter stormen!

Vår fina säng
 Jodå det blev storm i natt precis som SMHI spått. Vi hörde att det drog igång redan när vi satt och tittade på "Så mycket bättre". Bestämde mig för att återigen sova i vår säng tillsammans med Micke för första gången sen operationen. Kändes tryggt att ligga tillsammans när vinden slet och dundrade i huset. Trodde nästan att taket och skorstenen skulle fara av. Som tur var klarade vi oss faktiskt utan strömavbrott.

Polly
 Öppnade påsen med Polly som Marcus och Anna skickade upp till mig när jag låg på sjukhuset. Den som spar han har. Helt otroligt att jag som brukar vara helt obehärskad när det gäller godis inte har smakat några ännu men nu har jag tryckt i mig flera stycken.

Gå fint
 Micke har pysslat på ute på förmiddagen. Slängde vissna krukväxter och plockade undan en del grejjer inför vintern. Ingen idé att sticka iväg på någon jakt, det blåser fortfarande för mycket.

Trippa
 Istället har de precis gett sig av på långpromenad och Coffy får bära klövjeväskan med vikter. Det var jätte länge sedan.

Med klövjeväska
Ser ut att gå fint, i alla fall till en början, jag smygfotade genom våra köksfönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar