torsdag 28 november 2013

Storm!

Oreda
 I natt har det blåst nåt rejält. T o m så mycket att det var svårt att sova. Blir alltid orolig när jag hör hur det dundrar och dånar i tak, skorsten och väggar. Förstår därför inte varför jag skulle få för mig att börja julpynta. Känner nu att jag verkligen tog mig vatten över huvudet.

Ecofan
 Blev tvungen att sluta elda i spisen för den Mickes nya fläkt Ecofan spred värmen så otroligt att jag håll på att dåna bort när jag försökte mig på att hänga upp julgardiner i köksfönstret.

Fina Loke-mattan
Fint blev det i alla fall på golvet med nya Loke-matten, sen ser det inte rå roligt ut för övrigt men prylar och kartonger huller om buller. Det var inte lika kul att pyssla när inte Micke är hemma och när jag blir helt slut efter 5-10 minuter och måste lägga mig i bäddsoffan för att vila. Ja ja, det är ju inte 1:a advent förrän på söndag så tills dess är jag nog färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar