torsdag 14 november 2013

Urless!

Finaste
 Som en liten uppmuntran dök min lilla favorit gråspettet upp en stund här på morgonen. Sugen på att smaka lite nötter.

Gråspett
 Gråspetten har helt klart blivit min favorit bland hackspettarna. Annars känns det mest bedrövligt och eländigt. Fy vad less jag känner mig, sover dåligt, dagarna är oändligt långa och tråkiga. I morse mådde jag extremt illa och hade huvudvärk och ont i knät. Kunde inte ens dricka upp mitt kaffe och fick endast i mig ett smörgåsrån.

Nobsrulle
 Micke for iväg till jobbet och Coffy får vara "på gården" ett tag. Igår levde Coffy upp till sitt smeknamn "monstret", han skrämde slag på både hundar och hundägare när Micke tog med honom på en promenad runt Sidsjön igår kväll.

Eldar i Viking
 Jag håller elden brinnande, det blir så varmt och gosigt i köket och trevligt med det sprakande ljudet.

Dagens outfit
 I ett försök att muntra upp mig själv tog jag på mig en klänning idag efter dusch och hårtvätt. Ser väl lite lustigt ut med stödstrumpan som inte är så värst tjusig men den är skön att ha på. Känns som ett stöd för knät.

Fotonörd
Tramsar lite med kameran i ett försök att få tiden att gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar