torsdag 19 december 2013

Selfies!

Inställning
 Tänkte att jag skulle fixa ordning i mina byrålådor där alla tröjor en längre tid bara har legat huller om buller i en enda röra. Hittade då den här röda klänningen ihopknycklad helt bortglömd. Köpte den för några år sedan och tyckte att det var så pinsamt att den var för liten när jag kom hem att jag aldrig gick tillbaka med den till affären och sedan har den bara glömts bort eller förträngts.

Poserar
 Fick för mig att jag skulle se om den passade när jag skulle klä på mig för dagen och jag blev både förvånad och glad när jag fick upp dragkedjan i sidan hela vägen. Kanske kan jag ha den på julafton.

Julklänning och stödstrumpa
Blev så uppspelt att jag nästan blev som en tonåring och började ta en massa "selfies" på mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar