tisdag 10 december 2013

Tufft!

I lektagen
Dagarna bara försvinner fast jag just ingenting gör. Minns att jag tänkte innan operationen att jag skulle passa på att göra både det ena och det andra under tiden jag var sjukskriven. Men hur som helst blir det just ingenting gjort men än att jag försöker träna så mycket jag kan på att försöka få upp rörligheten i knät och benet igen. 
Trött så in i norden är jag också, klarar inte av att hålla mig vaken hela dagen, blev att jag slumrade till en stund på eftermiddagen idag också. Såg inte ens minnescermonin på TV för Nelson Mandela vilket jag ju egentligen borde ha gjort eftersom han var en sån betydande och minnesvärd person.
Nej allt kraft har i stället gått åt till att försöka få ett nytt rättat läkarintyg utskrivet och skickat till FK. Min personliga handläggare på FK ringde mig i förra veckan, hon hade, vilket varken jag eller någon annan upptäckt, att det stod på läkarintyget att jag bara var sjukskriven 1/4-del fr om dagen jag skrevs ut från sjukhuset och ville starta en återkravsutredning. Jag har haft värsta paniken och ångesten över detta, men nu ska det äntligen vara åtgärdat och en rättad kopia har skickats till FK och en kopia ska ha skickats hem till mig. SUCK vad jobbigt det är när saker och ting blir fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar