onsdag 22 januari 2014

På bar gärning!

Hmmm
 Egentligen var det tänkt att vi skulle ha kassler till kvällsmat men jag hade absolut ingen lust att laga någon himla kassler. Det kändes tråkigt och jobbigt. Mer lockande kändes det med ostkaka eftersom jag visste att det låg en förpackning i kylskåpet och morrade.
Om jag skyndar mig
 Coffy blev väldigt intresserad när vispen och grädden åkte fram. Så fort jag vände ryggen till och gick bort till kylskåpet för att ställa in gräddtetran passade han på. Eftersom jag hade kameran liggandes i köket passade jag på att fånga ögonblicket.
och tar en slick
 Han kan vara fruktansvärt girig när det gäller vissa saker som t ex grädde, kött i olika former, clementiner, apelsiner och äpple. För att inte tala om snacks i alla varianter.
Aja baja
Annars har det inte hänt särskilt mycket. På jobbet var det fullt upp, det ringde i princip hela tiden. Cyklade 5 km på motionscykeln och gick en kortare sväng med Coffy eftersom Micke har haft fullt upp med att få ihop alla bilder han fått på en CD-skiva från utställningen i Gudmundsbyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar