måndag 3 februari 2014

Avreagerar mig!

Baka baka
 En riktig skitdag har det varit idag. Den började redan 03.30 får då började Coffy pipa och gnälla i buren och jag fick masa mig upp och gå ut för jag stod inte ut med att höra eländet. Nör jag kom till jobbet hade jag ett felmeddelande på skärmen när jag loggade in på min dator. Nya drivrutiner för grafikkorten på HP8460 hade rullats ut i helgen och min dator fick fnatt. Varje gång jag låste datorn och gick på rast var bildskärm nr 2 död när jag loggade in och jag fick inte igång den på annat sätt än att stänga ner alla program och starta om datorn.
Liten morotskaka
På förmiddagen skulle jag ha medlyssning med en enhetschef som ville komma på besök till Servicedesken. Ja då slutade mitt headset att fungera så när jag skulle ta samtal hörde jag inte den som ringde. Bläää.
Deppo
Försökte sen avreagera mig med lite bakning men det är svårt att koncentrera sig när man har en hund som piper på högsta möjliga nivå, springer fram och tillbaka och hässjar som en tok.
Nu måste det var nån tik i byn som löper för jag tycker jag känner igen symptomen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar