onsdag 19 februari 2014

Distansarbete!

Min arbetsplats idag
 Provar på det här med hemarbete idag. Kändes ganska så nervöst eftersom jag började kl 7 och hade inte riktigt koll på om jag skulle få det att fungera med telefonin. Tabbade mig några gånger och missade ett par samtal men sen har det gått som på räls. Funkar perfekt med Sip Softphone och Interaction Client i datorn och mobilen (inloggning med fjärrnummer).
Lunchkorre
 Coffy är igång och skäller i hundgården, vet inte om han känner på sig att matte är hemma eller om det beror på ekorrarna här utanför.
Ekorrspår på bron
En av ekorrarna var upp en sväng på bron.
Nu har jag lunch och lunchen idag består av kokt ägg med kaviar och en tallrik varm nyponsoppa med biskvier och vaniljglass samt lite OS-lyssning på radion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar