onsdag 26 februari 2014

Personbästa!

Personbästa
 Förra onsdagen cyklade jag milen på 26:51, i kväll bara för några minuter sedan slog jag mitt eget rekord. Jäklar vad jag cyklade. Om det inte går framåt med böjning och sträckning går det i alla fall framåt med cyklingen.
Nu jävlar
 Nu är jag helt färdig, darrig i benen och svetten rinner men det är bäst att sitta ner och hämta andan en stund. Duschar jag nu kommer jag bara att eftersvettas.
Min träningskompis
 Min bästa träningskompis i livet nu när jag inte får eller kan springa längre. Får försöka att inte tänka på det så mycket men saknar att jag inte kan springa med Coffy.
Hög volym
Bäst går det att cykla till bra musik på hög volym. Micke har tagit med sig Coffy "Pip-Larsson" Åsman på promenad på annan plats för att se om han kanske lugnar ner sig med sitt evinnerliga pipande och travande. Det är som tortyr att behöva lyssna på hans pipande. Begriper inte hur länge han ska hålla på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar